Offline RPG, Dungeon Crawler-ARPG
Verbeter je jager in een duister fantasieverhaal in een actie-rollenspel. Het is geïnspireerd op RPG-avonturenspellen zoals DnD. Verken de duisternis, ga op pad, voltooi een grimmige zoektocht om duistere zielen als vijanden te vernietigen, vecht tegen schaduwdemonen en draken met je macht en magie om een held te worden!
Duik vandaag nog in deze boeiende wereld! Vecht tegen epische bazen
Verbannen uit je eigen koninkrijk, begin je aan een zoektocht om te strijden tegen gigantische monsters zoals draken of cyclops in deze klassieke kerkercrawler. Kies je ridder, versla schaduwmonsters op je pad, ga een level omhoog,
plunder legendarische items en bezoek duistere, fantasierijke verbannen steden in mensen- en dwergkoninkrijken met winkels, start je offline RPG-avontuur. Geniet van gevechten voor één speler en
speel op hardcore voor een grotere uitdaging en meer plezier.
Karakter creatie
Kies je held en vecht als krijger (zielenridder met schild), vormveranderende kerkerjager (gebruikt bogen en zwaarden) of elementaire magiër (magie en tovenarij). Hack en slash, verbeter je niveau en investeer talentpunten om
nieuwe vaardigheden onder de knie te krijgen , zoals spreukreflectie, bliksempijl of weerwolftransformatie.
Verbeter nieuwe passieve talenten of
verhoog gewoon de statistieken om precies de DnD-personage te creëren die jij leuk vindt. Verzamel buit, speel zonder wifi in deze actie-RPG.
Procedurele handgemaakte niveaus
Deze Old School ARPG beschikt over een procedurele oneindige 3D-ondergronds verlicht door fakkellicht en ook een buitenwereld met handgemaakte onderdelen met
unieke baaskamers , legendarische buit (zwaarden, machtige bijl, zwaard, boog of vlierstok, unieke rollen), grimmige zoektochten, dodelijke vallen, teleports en een uniek verhaal. Gebruik je macht en magie om een monsterjager te worden, verpletter duistere zielen van vijanden, kruip in kerkers en draken zullen je vijanden zijn op een zoektocht om de grimmige schaduw van een necromancer te bestrijden. Ga op weg uit ballingschap.
Geen wifi nodig
In je duistere fantasy-actie-RPG-avontuur dat volledig speelbaar is zonder internet, kun je vechten, legendarische buit vinden, je fakkel aansteken en je zielsridder in oneindige niveaus een level omhoog brengen. Alle in-game items kunnen worden gekocht met valuta die je tijdens het spelen hebt verdiend.
Rastergebaseerde bedieningselementen, 3e persoonsweergave
Klassieke pc-offline RPG-games uit de jaren 90 zoals Diablo 1 en Dungeons and Dragons (DnD) vormden de inspiratie. De ouderwetse besturing betekent 90 graden draaien, realtime gevechten en heldenbewegingen op een raster, maar deze worden bestuurd vanuit een derde persoonsperspectief. Deze ARPG voor één speler ondersteunt zowel knop- als joystickbediening.
Actief ontwikkeld
Deze oneindige (eindeloze) kerkercrawler is de afgelopen zes jaar actief ontwikkeld door een Tsjechische indiegame-ontwikkelaar. Het doel is om de magie terug te brengen van het genre dat we graag speelden.
Herbeleef de nostalgie. DOWNLOAD het NU!
- onjuiste berekening van vijandelijke schade opgelost bij hogere moeilijkheidsgraad in offline geval
- meerdere bugfixes
- meerdere bugfixes.
- Starter Pack toegevoegd
- problemen met cloudsysteem opgelost en herstel opgeslagen
- de mogelijkheid toegevoegd om betoverde scrollen op een item te zien wanneer je het itempictogram in het beschrijvingspaneel in de inventaris vasthoudt
- helpnotities toegevoegd wanneer advertenties in sommige EU-landen niet worden geladen (hoe je ze weer kunt inschakelen)
- drop-limiet toegevoegd voor Unique Scroll drops
- dubbele bevestiging toegevoegd wanneer je een unieke scroll of betoverd item met een unieke scroll wilt verkopen
- geoptimaliseerde prestaties in Highcastle
- Probleem opgelost waarbij de tas verdween nadat deze naar een afgesloten tassleuf was gesleept (en daarna betoverd)
- probleem opgelost waarbij fysieke weerstand niet werd weergegeven als 75% bij limiet
- gui-verbeteringen
- zeldzamere uitrusting die je eerder in de winkel kunt kopen
- nieuw vereist AVG-toestemmingsdialoogvenster toegevoegd
- vaste Russische vertaling door Gleb
- nog ongeveer 5 bugfixes
- probleem opgelost met de onzichtbare necromancer-baas
- verhoogde hardcore leaderboard-puntenwinst van 50% naar 100%
- opgelost leaderboard-probleem met rapportagescore
- verbeterde de snelheid van magiërkrachtaanvallen bij gebruik van veel energie
- opnieuw uitgebalanceerde reflectievaardigheden (stekelige vacht, vergelding en spreukreflectie) om enige limiet te hebben op een hoger vijandelijk vermogensniveau
- enigszins opnieuw uitgebalanceerde berekening van de fysieke weerstand
- alles verkopen verkoopt nu niet automatisch de unieke items
- enigszins opnieuw uitgebalanceerde goddelijke 4- en 5-uitrusting
- 5 extra bufixes
Premium-account bevat nu bonus Gold Find 50%, Magic Find 25%
Nieuwe zeldzaamheden toegevoegd voor items voor personages van hoog niveau (Divine 2-5)
14 unieke scrolls toegevoegd met een zeer lage drop-kans (beïnvloed door Magic Find)
Magic Find toegevoegd als een bonus voor hogere vijandelijke krachtniveau-instelling
Mogelijkheid toegevoegd om tassen te betoveren
Als de kritieke kans groter is dan 75, kun je een tweede keer of derde keer kritiseren als je meer dan 150 hebt
Disenchant Scroll toegevoegd die de originele Enchant scroll kan teruggeven
Lifesteal-schalen met krachtniveau
- nieuw tassensysteem (om de inventarisruimte te vergroten)
- probleem opgelost waarbij spelers binnen een muur spawnen
- verbeterde tutorial (item valt, vijand)
- lichtjes herwerkt Mijnen 1
- gui-verbeteringen
- verbeterde Verkoop alles-functie in buitvenster
- Warden's Shield Reflect gewijzigd in Spell Reflect (werkt nu ook met 2h-wapens)
- een probleem opgelost waarbij de applicatie op sommige apparaten niet reageerde
- probleem opgelost met een onzichtbare muur na tweemaal gebruik van de hendel
- Nieuwe buitenstad Highcastle toegevoegd voor Act 2
- Nieuwe buitenlocatie Rocky Hills toegevoegd (3 verdiepingen + baas)
- Herwerkte minimap
- Het spel geoptimaliseerd
- bugfixing
- Koreaanse lokalisatie toegevoegd dankzij Fangtooth Fish
- variabele moeilijkheidsgraad toegevoegd via het dialoogvenster voor het vermogensniveau van de vijand (zie menu in het spel)
- één geval opgelost waarbij items uit de inventaris verdwenen na betovering
- opgelost probleem met inventaris is vol wanneer deze niet zichtbaar vol was
- vaste ervaringsbalk die niet herlaadde bij het starten van een level
- vele andere bugfixes
- spelpictogram gewijzigd
- gui-problemen op tablets opgelost
- verbeterde Russische lokalisatie door Alker
- verbeterde Franse lokalisatie door Haewepa
- bugfixing
- opgelost probleem met cloud-saves die in sommige gevallen edelstenen niet correct herstellen
- crashes op sommige apparaten
verholpen - bugfixing
- Russische lokalisatie toegevoegd dankzij WraithLRF
- knop voor snelle afwerking toegevoegd aan kaarttabblad na het verkrijgen van de laatste schat als je al een baas hebt gedood
- opgelost Spaans lokalisatie dankzij Ikky
- opgeroepen wolf en elementair ijs schaalt nu met de weerstanden van de speler, kritieke kans en ontwijken en ze hebben een iets verbeterde gezondheid
- verminderde schade aan vergeldingsvaardigheid (Warden), maar nu retourneert het ook schade wanneer je ontwijkt, blokkeert of pareert
- verbeterd niveau laden in sommige gevallen
- iets hogere moeilijkheidsgraad toegevoegd na HEL-moeilijkheidsgraad van HEL 1 tot HELL 10
- vonken toegevoegd aan kisten
- krachtaanvallen opnieuw in evenwicht gebracht
- uitgeschakeld minikaartpictogram toegevoegd voor geopende kist
- probleem opgelost met vijandelijke projectielen die over opgeroepen minions gingen
- probleem opgelost waarbij de muziek en geluidsinstelling bleef niet bestaan door scènes
- opgelost probleem met dmg-nummers en gezondheidsbalken over botten
- Beste spelersklassement als gebruikers niet zijn geladen is geminimaliseerd
- 20+ bugfixing
- Indonesische lokalisatie toegevoegd (dankzij Mordred of Hylliest)
- probleem opgelost waarbij de gezondheidsbalk bleef staan nadat de dode exploderende goblin
was verdwenen - bugfixing
- Italiaanse lokalisatie toegevoegd (dankzij Samuele Battistoni)
- verbeterde Duitse lokalisatie (dankzij Zonki)
- bugfixing
- probleem opgelost met geblokkeerde cellen waar je niet door een onzichtbare vijand kon bewegen
Eerste productierelease.